Введення


Введення.
         Професійна діяльність багатьох молодих чоловіків практично завжди вимагала від них високого рівня фізичної підготовленості.
         У даному блозі розглядаються методологічні основи впливу фізичних навантажень на організм тих, що займаються. Ці факти необхідні для того, щоб навчити читача та визвати в нього розуміння основ впливу фізичних вправ, що дозолить більш усвідомлено та цілеспрямовано використовувати фізичні навантаження для управління фізичним станом працівників.
         Також в блозі розглядаються питання регламентації навантажень в кондиційному (оздоровчому) тренуванні. Ми спеціально вибрали саме дану сферу фізичної культури, тому що саме в цій області накопичений величезний досвід раціонального та максимально безпечного використання фізичних вправ. Використання даного підходу при регламентації навантажень при проведенні занять та плануванні процесу фізичної підготовки дозволить досягти потрібних результатів без виникнення перенапруження в різних органах та тканинах організму тих, що займаються. Це в свою чергу буде допомагати розвитку такого рівня показників в структурі фізичного стану, котрий гарантував би стабільне та довгостроково-незмінне здоров'я, без якого неможлива наявність високого рівня професійної працездатності.
        Приводяться конкретні дані відносно регламентації навантажень в процесі фізичної підготовки молодих чоловіків. Хоча в даному блозі розглядаються питання загальної фізичної підготовки, але враховуючи взаємозалежність дії різноманітних фізичних вправ та сумацію їх дії на визначені складові організму навіть при різному напрямку фізичних навантажень, параметри для регламентації процесу фізичної підготовки приводяться з урахуванням всього об'єму занять з загальної фізичної підготовки та спеціальної фізичної підготовки.
         Також блог не омине своєю увагою питання підготовки до занять та їх організації. А також включає дані відносно фізичних вправ, які рекомендуються для виконання в різних частинах занять при проведенні основних розділів загальної фізичної підготовки: легкої атлетики, гімнастики, лижної підготовки, плавання, спортивних ігор.